Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, februari 11, 2007

Verpaardag

Ocho was heel erg jarig. Hij werd lekker gepoetst, ingespoten met glans en goud spray. Werd ingevlochten met knalblauwe strikjes. Mocht fijn tussen de lijnen uit wandelen met Karin. Er werd voor hem gezongen, hij heeft kaartjes gekregen, een button waarop staat: I’m 3
Een jollyball van zijn baas en van de mevrouw met pijnlijke been een helemaal eigen hooinet. Verder werd hij verwend door verschillende gasten met lekkere worteltjes en rijstwafels.
Vervolgens ben ik met de visite de kroeg in gedoken en dat was uitgebreid gezellig en bijbeppen. Ik heb zelden een zo uitgebreide verjaardag van een paard meegemaakt. Daar had ik het zelf naar gemaakt, dat wel.

6 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

En gezellig, dat was het zeker!!
Leuk begin van een traditie? Nosey is op 29 maart jarig...
Tot gauw, Mrie (dvd & rijden)?

Veel liefs,
Claudia

2:19 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

het was zeker gezellig!!!
haha is misschien inderdaad een goed idee om er een traditie van te maken!!! unit is 5 maart jarig!!!
xxx loya

3:47 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

apart een feestje voor een paard,maar misschien niet een goed idee om dat ook op je oude stal te gaan vieren.

10:13 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Jammer dat ik er niet bij kon zijn (heb je mijn mail nog gehad?) het klinkt namelijk érg gezellig... Ach, 4 wordt Ocho ook nog wel toch?

Liefs Yvette

11:12 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tjonge word véél feesten in maart, ik heb er één die op 3 maart jarig is.... Alleen of je het gigantje een plezier doet met al die vréselijk enge balonnen voor zijn box?? Wèl dat slinger-ding, die kun je er heel lekker af trekken namelijk! Hij heeft al geoefend....
Dees

8:22 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

zip is 27 april jarig, die vind zo'n versiering vast ook erg leuk! maar we komen binnenkort gewoon weer een keertje langs, kunnen we gezellig met ocho gaan wandelen lijkt me ook erg leuk! Vond het in elk geval weer super om je te zien hoor Mrie!!!

xxx mijn

7:28 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage