Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, februari 12, 2007

Simpel

Ik heb een nieuwe telefoon. Mijn oude wilde niet meer opladen en ik zat steeds zonder beltegoed. Ze hadden weer wat nieuws bij mijn telefoondienst. Je kon sinds 1 januari niet meer dan 50 euro per maand opwaarderen. Blijkbaar heb ik de eerste maand van het jaar wat veel gebeld. Dat heb je zo, verjaardagen, nieuwjaar, nieuwe baan en dus veel reden om te bellen. Maar dan krijg je dus wel de kous op de kop als het op is en je ook niet meer op kan waarderen.
Dus telefoon met abonement. Maar welke.. Ik ben gegaan voor een telefoon van finse makelij waar half Nederland mee rond loopt. Het argument was dat deze uitgerust is met een zeer behoorlijke lens voor een telefoon en ik hoopte dat ik misschien dit toestel kon gaan gebruiken voor de blogfoto’s. En foto’s maken kan hij, rete scherp tot je ze op je computer ziet. Maar daar kan misschien met wat andere instellingen wel wat aan gedaan worden.
En dat is het nou net. Ik moet zo ontzettende veel knopjes indrukken voor ik dat voor elkaar heb. In vergelijking, om te bellen vanuit contacten moest ik met mijn oude toestel ongeveer 4X op een knopje drukken. Dit toestel geeft na elke optie opnieuw een lijstje met vragen en één keer bellen is 8 knopjes. Dan vraag hij zelfs of ik een spraakoproep wil of een videogroep fax of e-mail.
Hoewel ik nog niet zo heel oud ben en mijzelf ook wel als redelijk intelligent zou omschrijven ga ik de volgende keer toch maar voor het bejaarden apparaat, lekker simpel.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage