Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, december 23, 2007

Ingewikkeld

Carola, ik zal het je uitleggen:

Papowny is de dochter van de Directeur. De kleuterjuf en hij waren eens collega’s maar dat wisten ze niet van elkaar. De baas van diegene die denkt dat hij de baas is heeft niets te maken met de baas van B. Hij is namelijk de baas van diegene die denkt dat hij de baas is en dat is J. Hij is overigens het liefje van de kleuterjuf en co-ouder over de gigantjes en het gratenpakhuis. De baas van B is bij hen uitgenodigd maar er is nog geen afspraak gemaakt. B staat voor Bradaigh wat het vriendje van Ocho is. Het is een beetje verwarrend omdat zij zelf zich presenteerd als Yvie. Yvie en de baas van B zijn dus dezelfde en zij is blond, wat de blondine niet meer is..
Er zijn een boel mensen die de grote voorganger van Ocho ook nog gekend hebben, dat was namelijk Frits. Julez reed hem elke week en de kleuterjuf is de dochter van zijn vorige eigenaresse. Wat de baas van diegene die denkt dat hij de baas is tot haar schoonzoon zou maken mits de kleuterjuf en hij getrouwd waren. Een ander vriendje van Ocho is Noos die doet alsof hij de baas van Kanjer is. Gelukkig trapt Kanjer daar niet in. Kanjer had stalgenoten een daarvan is Mijn, maar zij heeft haar paard verkocht. Op de hele kleintjes na dan. Eén daarvan heet Shitlander en daar kunnen we nog eens een leuke BBQ van maken. Wie het ook goed zouden doen op de BBQ zijn de pony’s, hoewel die zo dik zijn dat we dan wel een weeshuis uit mogen nodigen. Bovendien zou Truus dat helemaal niet fijn vinden. Truus is ook een klant van de Directeur, net als de Blondine, Pufpuf, Yvie, Gerdi en HappyAppy. In een vorig leven was HappyAppy ook bij Kanjer en Mijn op stal. De stal waar Mrie nu niet meer mag komen. En dat geeft niet want de beste dingen zijn gebleven, Kanjer, HappyAppy en de juf. De juf komt maar een keer per veertien dagen maar we hebben er erg veel aan. Ze gaf ook al les toen ik met Frits nog veel moest leren.
Snotkopje die meestal gewoon Joyceke heet is ook een vriendinnetje van een vorige stal. Samen zaten we in de videoclip met Tjal en Frits. Die stal was van ons Franske. Frans en zijn Cor hadden een hundje, Femke. En Femke is een puppy van Coco’tje wat, ...jawel het hundje is van de Directeur.
Snappie? Of zal ik er een tekening van maken??

19 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

geweldig hoe je het toch altijd weer in elkaar breid Mrie .
En de directeur ....geweldig hoe verzin je het toch !
En het is toch een beetje duidelijker gevonden voor mij

8:13 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Een geweldig verhaal, Mrie, alleen vraag ik me af of het hiermee allemaal duidelijk wordt ........

9:14 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Baas van B. (die eigenlijk ook Yvie is, en die is weer blond, wat de blondine niet meer is) is het eens met de baas van diegene die denkt dat hij de baas is (wat dan eigenlijk weer J. is). AHA, ik snap 'm :)

Maar wie is nu J.?????

Ha ha, een mooi verhaal in elk geval!

10:16 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

HAHAHAHAHAHAHilarisch Mrie! Leuk verhaaltje!! Joyceke X

4:27 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

J. is ook wel bekend onder de naam Janssen, en hij is een kwpn'er. Janssen is 17 jaar, 1.76, houdt erg van grappen maken, en is mijn grote vriend.

5:55 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

whahahaha!!!
Geweldig Mrie!!!
Wat leuk dat ik er ook nog in voorkom!
Ga vooral door met leuke verhaaltjes schrijven!

xxx mijn

7:07 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@Bvddddhdbi maar hij heet toch eigenlijk ook niet zoals op zijn papier. Hoe heet hij dan eigenlijk?

7:08 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@Mijn, Blijf vooral lezen. Wil jullie graag weer zien

7:16 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Het is mij glashelder !

8:24 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Is toch volkómen duidelijk zo??!
En nee, inderdaad heet J. geen J. maar daar wil hij liever niet over praten.... das van vóór hij naar Brabantland kwam, alleen héél oude mensen weten dat nog!
@ baas van B.; de uitnodiging staat nog hoor!
@ Mrie, zelfs voor mij zijn onze familiebanden nu weer volkómen duidelijk, hahahahaha!!!!
Zelfs op papier kun jij nog 5 kwartier in een uur lullen, blijft tòch knap, keep it going girl!

Ps. Graatje is verhuisd en wordt stierlijk verwend bij zijn nieuwe mams!

10:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ehhhh....was hij dan Directeur van een kleuterschool????

10:24 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@de kleuterjuf: Wahahahaha, nee dat niet maar hij heeft wel (veel) meer jonkies rondlopen dan jij. Dat krijg je als je zelf ook fokt.

3:20 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik blijf me alleen wel afvragen wie nou toch die directeur is ......

2:48 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Tja, dat is nou degene die echt de baas is.Goed nadenken, dan kom je er wel.

3:31 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

WHAHAHAHAHAHAHAHA ik ben nooit zo goed in wiskunde geweest maar ik moet zeggen dit maakt het een STUK duidelijker hahaha (ik had deze blog even gemist..)

7:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

De directeur staat zelfs op de foto hiero! Zoekt en gij zult vinden!!

1:49 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Aha..ik wist niet dat Femke muddempke familie was van de directeur? Hihihi...leuk! En van wie is die rhodesian ridge back? Leuke hond... .

1:52 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Die is van Papowny en haar vriendje. Hij heet Moos en is geen familie van wie dan ook. maar hij hoort er wel bij hoor.

6:48 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Die directeur fascineert me in hoge mate ........

5:27 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage