Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, december 22, 2007

Oplossingen

Mrie ging uit rijden toen klapte haar band. Had ik nog nooit gedaan, een band verwisseld. Maar het moest er dus een keer van komen. Mijn geluk was wel dat het plaatsvond op mijn eigen oprit, met droog weer en bij daglicht. Je kunt het slechter treffen. Daarna naar de garage, want zonder reservewiel rondrijden is ook niet zo handig. Daar bleek dat geen van de vier banden nog makkelijk door de keuring in maart a.s. zal komen. Wel ja, weer een rib uit mijn lijf dan maar.
Op verzoek haalde Yvie me thuis op. Kon ik terwijl de auto bij de dokter is toch even naar stal. Fijn. Er was alleen een ding; Wat was ik vergeten....?
Een zadel is toch wel een vrij essentieel ding als je wilt gaan rijden. Het schijnt minder erg te zijn dan het verhaal dat de directeur vertelde over iemand die op wedstrijd ging en bij aankomst ontdekte dat hij met een lege trailer onderweg was. Leuk verhaal maar zou dit nou geen broodje aap zijn...
Yvie bood opnieuw uitkomst voor mijn probleem. Ik mocht haar boomloze “London” dressuurzadel gebruiken. Na wat rondjes wennen liep Ocho als een zonnetje en was ik totaal vergeten dat ik op een ander zadel dan normaal reed. Fijn hè zo’n stalgenoot!

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

*geen commentaar* =D

8:53 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage