Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, december 07, 2007

Storm

Ocho houdt eigenlijk best heel veel van Meisjehoefsmid. Maar soms lukt het niet zo goed om dat te laten blijken.
Mijn moeder zei weleens: “Het gaat zeker stormen” en daarmee bedoelde ze dat haar kinderen vreselijk druk waren en niet te bedaren waren. Ik kan me dat nog goed herinneren. Ik vond dan ook altijd wel dat wij druk deden maar dat moest je dan gewoon, je kon niet anders... En het was natuurlijk ook leuk om eens goed te keten (voor ons dan). Ocho kon gewoon niet stil staan voor Meisjehoefsmid, hij wilde overal kijken, met zijn neus zijn baas omduwen, achteruit, vooruit noem maar op.
Mijn moeder had gelijk, het heeft nog flink gestormd die nacht. En wat voor haar kinderen gold geldt blijkbaar ook voor het mijne.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Mrie, dat gedrag gaat niet meer over.
Janssen (degene die denkt dat hij de baas is) is inmiddels 17, maar dit soort dingen doet hij af en toe nog steeds ........

6:59 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage