Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, december 21, 2007

Oren 19 cm

De hoogte is prima, maar schrielhans is het wel. Ik heb daarover eens met een aantal mensen gesproken en eigenlijk vinden ze allemaal dat ik niet moet zeuren. Het beest is nog jong en moet nog uitzwaren. Meisjehoefsmid zei: Moet je die gewrichten zien man, dat komt echt nog wel. En hij heeft inderdaad wel lekkere dikke knietjes en zo. Net een puppie met te grote poten. De juf vond dat er in het voorjaar wat meer voer in mocht dan wordt hij tegelijkertijd wat heter en dat kan hij wel gebruiken. Ik wil vast weer te snel, maar ik heb toch nu maar vast wat meel gehaald. Dat krijgt hij dan lekker met een beetje water. Dat meel daar zitten goed wat eiwitten in, en dat is nodig voor de groei. Ook heb ik een nieuwe voorraad lucerne gehaald. Daar blijft hij lekker warm op. Werken moeten die darmen, werken....en stoken.
Even een lijstje in centimeters:
Omtrek op de plek van de singel: 186
Boeg, van singel naar singel: 130
Aanzet hals onder door de beentjes naar de singel: 60
Van boeg tot broek: 184
Pijp 22
Kogel 30
Staart 125
Omtrek hals bij aanzet vanuit boeg 108
Omtrek hals bij keel 76
Oren 19
Ruggengraat van manen tot staart 128
Manekam van top tot schoft 116
Maantop... onbenullig

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Hij vond het wel gezellig, dat je even kwam meten?
Fijne kerstdagen Mrie, geef je Ocho ook een extra worteltje namens mij (als de pony's ze niet allemaal opgevreten hebben hihi)

9:10 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage