Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

donderdag, december 06, 2007

Beter dan een foto...

Ze klonk erg krakerig en snotterig aan de telefoon: Of ik thuis was, of ik ook nu even naar haar toe kon komen..? Ik schrok er een beetje van. Ze had me nodig! Wat is er aan de hand???
Maar er was niets ergs, ze had alleen een verrassing voor me. Daar aangekomen moest ik even in de gang wachten tot ik muziek hoorde en dan mocht ik binnen komen, mysterieus en spannend. Het muziekje begon en toen ik binnenkwam stonden er kaarsjes op tafel, was de thee ingeschonken en stond de tv aan. Ik kreeg direct een sigaret. Het filmpje wat we zagen kennen we. Het was de videoclip die ooit eens gemaakt is waarin Tjal en Frits figureerde. (zie di 9-10-07). Op breedbeeld nog mooier. Maar als toegift had zij ook alle opnames die niet in de clip gebruikt waren! Heb ik even zitten brullen.
Dat iemand dàt voor je doet daar heb ik nog kippenvel van. Ze heeft adressen opgezocht zitten mailen en wachten. De studio heeft haar dit materiaal opgestuurd en dat allemaal voor mij. En nu heb ik dus bewegende beelden van m’nne Frits. Ik heb ze al wel tien keer gezien. Later gaat deze dvd de schatkist in (do 05-10-06), maar voorlopig nog even niet.
Mijn eeuwige dank wijffie

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wow, wat een schat van een vriendin is dat zeg! Wat supertof om die beelden te hebben!
Mag ik een keertje langskomen voor een 'filmavondje'?

2:14 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Heeeeel graag gedaan wijffie! X

3:30 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@Julez we hebben al een afspraak weet je nog...

8:27 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Leuke foto ook

9:44 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Kijk dat is nu eens een vriendin ......

10:11 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage