Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, december 03, 2007

Overweging

Ik besprak met mijn man zijn vorderingen in de golfsport. Hij had namelijk zijn eerste wedstrijd gehad en was daar nog helemaal vol van. De papowny ging ook voor het eerst op wedstrijd en ik ben benieuwd hoe het was...
Doelen zijn nodig om stimulans te geven. Er moet nog veel gebeuren aan het inrijden van Ocho. Trainen voor de langere afstanden die ik samen met Yvi wil gaan maken, clickerend kan er nog heel veel gespeeld worden en dressuur mag duidelijk uitgebreid worden. Mijn man opperde dat het misschien toch wel leuk zou zijn om een stuk of wat wedstrijdjes te gaan lopen. Gewoon om doelen te hebben. Ik zou het fijn vinden als Ocho de oefeningen uit de M kent. Dan is hij voor mij wel klaar genoeg.
Als ik wedstrijdjes zou gaan rijden zijn er een aantal obstakels, het apenpakje wat gekocht moet worden, het vervoer naar en van, aanvragen startkaart en hoe dat allemaal werkt....Het heeft ook een voordeel, bij drie of meer wedstrijden per jaar scheelt het 300 euro per jaar aan bakgeld...Hmmm

9 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Bou Yvie is nog helemaal niet begonnen hoor ;)

9:59 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Gewoon doen Mrie , je hebt nl dat een thuis wedstrijd van de vereniging een stuk of 4 wedstrijden bij de Klinkert Cromvoirt waar je onder de man heen kan gaan dus je komt wel aan de wedstrijden toe , ....alleen rest het apenpakje nog!

12:59 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Leuk wedstrijdjes. Dan hoor je ook eens van een ander hoe het gaat en waar je op moet letten. Ben nooit verder gekomen dan L2 (op de paarden van de manege).

1:55 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Als je t zo stelt 'Appie' begint t ineens aantrekkelijk te klinken ;)

Yvie

5:30 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Apenpakjes...tsja, ik heb er werkelijk niks meer mee! Verleden tijd dat ik van die dingen aandeed.. . Presteren! Never again. Joyce X

7:59 p.m.  
Blogger De Kleuterjuf zei...

Tòch staat het je wel...... komt ook door het superpaard op de foto....
Zullen hij en Boaz het nu samen ook over òns hebben daarboven???

12:14 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Laten we het hopen kleuterjuf, dat ze maar lekker roddelen en genieten van ons stumperts hier beneden....

2:17 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@de kleuterjuf: Ja het kleed wel af hè

2:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Yep! Genieten dòèn ze!! Sappige weides en eeuwig jong, daar teken je toch voor?! (waarom rollen de tranen dan nu over mijn wangen...)
En ja, zwart kleed enorm af!! Kijk maar naar het Gigantje!!!!!! ;o)

10:21 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage