Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, december 04, 2007

Rectificatie??

Was ìk even onachtzaam... gewoon niet nagedacht... Ondanks mijn streven genuanceerd te blijven heb ik mij laten gaan. In het stukkie "Verveeloor" over de vierde stal heb ik mijn mening geventileerd over de staleigenaar. Een verrassing kan deze mening voor hem niet zijn maar het publiceren er van is hem in het verkeerde keelgat geschoten. Hoewel ik mij voor kan stellen dat hij er niet blij mee is en niet van houdt, verbaast het mij dat hij blijkbaar wel deze blog bezoekt.
Tijdens een bezoek met Kanjer aan haar Noos kreeg ik te verstaan dat ik op zijn erf niet meer welkom ben. Ik zit daar niet zo mee, het is alleen zo verrekte jammer voor Kanjer en mij. Want we hebben zo’n pret samen met onze knollies.
Waarom leest hij in hemelnaam een blog van iemand waar hij een jaar geleden met bonje afscheid van genomen heeft.
Is dit een compliment? Schrijf ik zo leuk dat hij het niet kan laten? Vast niet...

28 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Is het de zeikerd van de tweede, de vierde of de vijfde stal?

Ik eis publicatie van zijn naam, want dan weet ik zeker dat ik dáár in elk geval nooit hoef te gaan kijken, mocht ik ooit naar een nieuwe stal zoeken...

Yvie

5:26 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Edit: de vierde... dit blondje kan niet lezen ;)

Tis in elk geval een varkensboer zonder humor, die zich erg aangesproken voelt. Dat zegt al wel voldoende...!!

5:28 p.m.  
Blogger Mrie zei...

Yvi, gedraag je....!

2:00 a.m.  
Blogger De Kleuterjuf zei...

Héééé Yvie, even lief blijven doen hoor! De 5e stal was bij mij en ik zie Mrie en Ocho gelukkig nog steeds bij ons op de dam, laat dat ook nog lang zo blijven!! ;o)

12:11 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

de waarheid is altijd hard en daar is nr 4 dan nu ook achter gekomen. Wie weet zat ie te wachten tot je met knikkende knietjes van angst weer smekend terug kwam om je paardje weer daar te kunnen stallen en snapt ie nu dat dat er niet in zit ;)

1:48 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik zal net doen of ik het niet gelezen heb.
Uit nieuwsgierigheid denk ik? Of misschien wel uit stille bewondering?

1:51 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@Carola Jaaaa Die had ik nog niet bedacht "stille bewondering" Tuurlijk dat is het. Misschien wil hij eigenlijk wel met me trouwen. Wahahahaahahahah

2:16 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Nee, Mrie, hij wil denk ik niet met je trouwen.
Maar ik ben het met je eens dat het enigszins merkwaardig is dat hij je blog leest. En het is ook wel een beetje kinderachtig dat hij zich zó laat kennen.
En ik kan het weten, want ik ben de "baas van degene die denkt dat hij de baas is", hetgeen overigens een opvallend lange bijnaam is.

5:31 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

PS maak ik nog een typefout ook .....
Ik heet natuurlijk Michel en geen Micjel. Zucht ......

5:32 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Kleuterjuf en baas van degene die denkt dat hij de baas is, jullie hebben hier te maken met een rasechte blondine die nog niet zo heel ver is met begrijpelijk lezen en tellen ;)

Natuurlijk was er geen slecht woord te vinden over de vijfde stal...! :)

Mag ik nou later wel eens met Marie en Ocho meekomen??

Yvie

5:58 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Natúúrlijk mag je een keer meekomen, maar dan wel vantevoren audiëntie aanvragen, haha.

6:16 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

heb hier maar een antwoord op ....zucht ach ja.... maar hoe is het weer vandaag ?

9:19 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja hoor Yvie, jij mag ook komen!! Blond of niet blond, paard met pukkelkont, wel of geen wedstrijdruiter, wat mààkt het uit?! Je bent welkom hoor!
Maar nog even on topic, Mrie die man en jij làgen elkaar gewoon niet. Dat jij en/of Ochie het daarna niet stervend hebben afgelegd in een tochtige wei met een meter sneeuw en geen enkele beschutting (soort kerstverhaal dus) zit hem blijkbaar dwars. Tja zo gaat dat bij het verlaten van een stal, ze zien je het liefst in de stront wegzakken en als je dan blijkt te overleven en het ook nog eens naar je zin hebt ergens anders dan steekt dat.... Geeft niks, lekker laten steken, we geven er zelfs geen kusje op om het over te laten gaan, lange neus en ullep!! Opbergen in het vakje 'jammer'.
Misschien ook een eye-opener voor Kanjer??
Enne baas van het paard dat denkt dat hij de baas is; ga eens aan het werk joh! xxx

10:16 a.m.  
Blogger Mrie zei...

@de kleuterjuf, dat doet mij wel denken aan "het meisje met de zwavelstokjes" Heb je vroeger ook zo moeten huilen bij dat verhaal...
Wat Kanjer hiermee doet is nog de vraag. Zij houd wijslijk haar gedachten even bij zich. Heel slim.

1:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Zoveel stallen gehad, zou het dan misschien aan jouw liggen???

En dan raar vinden dat ze je wegsturen als je koffie komt drinken???

2:08 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik ken Marie al vanaf stal 3. Vanaf het moment dat ik mijn oog liet vallen op Marie, was het meteen dikke mik. Marie is gevoelig, maar ze laat ook niet over zich heen lopen..en terecht! Als ze het ergens niet mee eens is laat ze je dat duidelijk merken. Ik vind dat zoiets verhelderend werkt! Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. Ik vind Marie een GEWELDIG mens!! Een prachtmens!! Kijk toch eens wat verder dan je neus lang is! Da's mijn advies Anonymous!! Zoveel stallen...pure pech, en vooruit denken wat het beste is voor haar paard. Nah..das toch super! Stal nummer 3, daar reed ik ook. Als de eigenaar nog leefde...hadden we nu nog door de bossen gereden.. . Marie en ik. Ik op Rintje, en Tjal..Mrie op Frits. En zo zie je maar..iedere gebeurtenis heeft een heel verhaal. Dus voordat je oordeelt, kijk es wat verder dan.... . En als je dat niet interesseert..dan geen voorbarige conclussies trekken aub. Daar zijn er al genoeg van in deze wereld. Joyce

3:23 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@Anonymus van 2,08 pm. Ja daar heb ik natuurlijk ook over nagedacht. Ondanks de hoeveelheid stallen is me dit toch maar een keer overkomen...
Dat is nou het gekke. En als ik dit nou ook op andere plekken tegen kwam. Je weet wel buitengesloten worden, steeds in de problemen komen. Dat vaker mensen je niet mogen of zo. Maar dat is niet zo. Waar ik trouwens wel en hekel aan heb zijn het soort opmerkingen zoals jij nu hier maakt zonder daar je naam bij te zetten. Je opmerking kan ik goed hebben, maar je lafheid dus niet.
Misschien kom ik je van de week namelijk tegen en doen we dan gewoon aardig tegen elkaar. Dat zou toch achterbaks zijn van je....

8:42 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tsjonge, dit is een wel heel gevoelig onderwerp. Dit is al de 18e reactie ......

9:27 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ha ha, ngo nooit zoveel reacties gezien in je blog Mrie ;)

Volgens mij voelt ook Anonymous zich aangesproken. Wie de schoen past trekke hem aan :)

9:42 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

zei Yvie dus hierboven :)

9:43 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Moet ik aan het werk, kleuterjuf ?
Kijk eens naar die tijd, toen was ik gewoon al thuis, hoor !
Verdorie, je moet je tegenwoordig overal verdedigen, zelfs op deze blog.

9:53 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ha ha, volgens mij hebben jullie écht een leuke stal! :)

6:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Och mrie,je moet je gewoon niets aantrekken van een varkensboer,jij weet wel beter.Hij lag wel met meer mensen overhoop en met paarden trouwens ook.Je hebt ooit een waarschuwing gehad dat hij je blogs meelas en nu blijkt dat hij dit nog stedds doet,hoe zielig kun je zijn en hoe diep kun je dan zakken als je je zo laat kennen.Ben gewoon gelukkig op je nieuwe stal en jammer dat je niet meer naar kanjer toe kunt.

5:54 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Marie, ik zag je afgelopen zaterdag nog rijden met Ocho. Het was al bijna donker, dus je zag mij niet langs rijden. Tenslotte rijden 9 van de 10 mensen in een VW Golf ..........
Ja had netjes je dopje op je hoofd, petje af, hoor.

8:43 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

VW Golf ja!! Ik ook...gave auto's...laten je zelden tot nooit in de steek! Joyce X

4:33 p.m.  
Blogger Mrie zei...

on topic bijven jongelui anders snap ik het niet meer.

10:23 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Hint: Beter dan een foto. Is dat on topic of wat? Joyce

5:49 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ik kan anders wel een ingezonden stuk plaatsen, hoor, met een lofzang over de VW Golf.

8:26 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage