Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, januari 23, 2008

Bovenmaats

In Afrika troffen wij in het rieten dak boven het bed een spin. En niet zomaar een spin, hij was ongeveer zo groot als mijn hand. Mijn man ging uit zijn dak, want hij heeft het niet zo op spinnen. In Afrika heb je veel beesten waar ik het niet zo op heb, maar die zijn over het algemeen of groter, of in grote aantallen als ik het er niet zo op heb. Ik ga griezelen van krokodillen, mitoshi mieren (dat zijn van die enge colonnes forse mieren die alles eten wat ze op hun weg vinden), nijlpaarden en buffels. Ik vind ze allemaal prachtig om te zien, maar niet te dichtbij graag.

In Nederland vind ik niet zo heel erg veel griezelig. De muizen hebben zich niets aangetrokken van het dansverbod en gaan nog steeds fijn te keer in mijn kast. Nu staat er dus een val in. Een val met een raampje en als ze er dan inkruipen dan kunnen ze er niet meer uit. Wat te doen met deze levende muizen? De directeur had daar en oplossing voor. De val openmaken waar Coco-tje zijn hundje bij is. Die vat ze wel. Het bewijs daarvan lag in een grote bak. Het waren overigens wel bovenmaatse muizen, brrrr griezelig.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Als Coco het niet meer alleen aankan, Jill hier biedt spontaan haar hulp aan! Zij vangt ze ook met de 'blote bek' zo tussen de voerzakken uit. Vind het ook niet leuk of smakelijk maar soms moet je als gevoels mens even de andere kant op kijken........

9:24 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

toch vind ik het wel zielig voor die ratjes ! en nog zon jong gezinnetje ......

10:35 a.m.  
Blogger Mrie zei...

Nou HappyAppy, De vader van het gezin is inmiddels verhuisd. Hij woont nu bij ons in de stal, van mij had hij weg mogen blijven. Getsie!

11:41 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage