Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, februari 04, 2008

Klusje

Omdat nu eenmaal niets altruïstisch is was ik blij dat Kanjer zin had om naar mijn les te komen kijken. Dat is niet alleen gezellig maar als geheime agenda had ik dat zij dan voor mij wat foto’s van de les kon maken. Ik maak overal foto’s van maar foto’s van de les heb ik bijna geen. In de avonduren is het ondanks de verlichting net te donker in de bak en meestal is er niemand beschikbaar om foto’s te maken. Dit was dus een uitgelezen gelegenheid om haar met dit klusje op te zadelen. Als voorbereiding heeft ze mij bijtijds uit bed gebeld, heb ik haar opgehaald in het dorp waar zij woont en heeft zij met Diever als dankbaar onderwerp even zitten oefenen met de camera.
De les was geweldig. Niet makkelijk maar wel met veel resultaat. Ocho was heel braaf, heel voorwaarts. We lieten spontaan alles zien waar we zo druk op geoefend hebben. Mooi bochtenwerk, ronde voltes, aanspringen met rechts, stapjes wijken. En natuurlijk heb ik weer een boel tips en huiswerk mee gekregen voor komende tijd.
Een buitengewoon interessante les blijkbaar want Kanjer vergat spontaan om foto’s te maken. Daar ga je dan met je geheime agenda....
Eenmaal klaar met lachen en ginnegappen stond het prive drinkbakje van Diever al weer klaar in de keuken, daar denkt ze dan weer wel aan. Lief he....

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ha ha, Mrie, die is goed!!!

6:15 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Tja, ik had natuurlijk mijn goeie daad al gedaan als wake-up call ;)

Bovendien heb ik nu weer een goed voornemen erbij: om een volgende les vast te leggen (misschien wel met bewegende beelden)!

Tot gauw!
X
Claudia

8:47 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Die kanjer is ook een echte kanjer,denkt wel mooi aan diever.
Succes met jullie volgende poging,zo heb je in ieder geval iets achter de hand om samen wat af te spreken.

9:24 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage