Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, februari 12, 2008

Spionage

Als ik niet op stal ben dan stel ik mij afhankelijk van het tijdstip van de dag voor wat Ocho op dat moment aan het doen is. Aan het eten, aan het staan, staren, aan het spelen, in zijn stalletje naar gevallen brokjes zoeken. Helemaal zekerheid heb je over dat idee natuurlijk nooit. Het is dus fijn als er iemand voor je spioneert en je even een ooggetuigenverslagje daarvan doet.
Ik kreeg dus mail van Yvie met de titel: “Dit is wat Ocho doet als jij er niet bij bent....”

Die laatste is trouvens niet Ocho maar Piek, het nieuwste vriendje in de weide




























3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Goh, wat een leuke foto's!! :)

8:08 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

En jij maar denken dat ie duf stond te doen en te staren. Nee, als hij niet aan het werk is heeft ie eindelijk tijd om zijn sociale contacten bij te houden!!! Leuke foto's, goeie spion!

5:25 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

zo'n spion is altijd makkelijk!!!!

leuk zo die spelende paardjes!

maaruh in je stukje heb je het over weide???? modderbad zul je bedoelen! kan ook lekker zijn!!!

liefs mijn

11:53 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage