Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

woensdag, april 09, 2008

Confrontatie

Ik ga proberen het westernhoofdstel van Frits te verkopen, weer een stapje in het proces van afscheid nemen. Er is nu Ocho. Frits is dood en komt niet meer terug. Hoewel, ik moest even hevig slikken toen ik afgelopen weekeinde NVVR paard Max zag. Hij is net als Frits, gelders, vos, veel wit, blond. Ik reed achter zijn golvende staart aan en kon alleen nog maar aan de staart en kont van Frits denken.







Omdat ik daar een vervelend gevoel bij hield heb ik alle moeite gedaan om Max wat beter te leren kennen. En nee, Max was Frits niet. Hij is lief en leuk en onstuimig en hij is Frits bij lange na niet. Wel imposant net als Frits. Maar een heel andere persoonlijkheid en dat was maar goed ook.

3 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

wat een geweldige foto die laatste !
die wil ik ook wel met mijn dyc

8:37 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Wat een leuke fotoooo!!! Kan me voorstellen dat je het er een beetje moeilijk mee had achter die derriere van Max. Geniet van de mooie herinneringen, en geniet nu ook van Ocho.

9:26 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Ja, zoals Frits is er maar 1 en die staat gelukkig op veel foto's en in veel herinneringen...

Kus,
Claudia

9:59 a.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage