Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, april 01, 2008

Beter

Als ik mijzelf niet ben, wie ben ik dan wel.... Het is natuurlijk een figuurlijke uitdrukking. “Niet jezelf zijn” De momenten dat zo’n zinsnede gebruikt wordt zijn momenten dat je even niet reageert zoals gewend, bijvoorbeeld als je heel boos bent of ziekjes. Als ik na ga bij mijzelf dan kan ik dat soort momenten best goed aangeven. Maar hoe weet je nou of een paard zichzelf niet is. Wel aan Ocho merkte ik dat doordat hij ander gedrag dan altijd had. Het lag er niet dik bovenop dus dat was wel even lastig. Het sloop er ook in waardoor een aantal symptomen me nu pas opvallen. Nu, nu hij zichzelf weer is.
Zijn antibiotica kuur is op. Opvallend is dat hij zijn stal schoon houd en op een plek poept. Dat deed hij al niet meer sinds hij in het najaar naar binnen gekomen is uit de wei. Hij plast weer met emmers tegelijk. Hè hè, zo hoort het.... Hij drinkt niet meer zo enorm veel, ook fijn. De mest ziet er goed uit en komt niet meer samen met een plasje nattigs. Maar het leukste is eigenlijk wel dat hij dit weer doet:


2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Jaaah, fotomodel Ocho!! Levert maffe kiekjes op!

X
Claudia

1:38 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Bradaigh wilde ook wel een hapje van die lekkere tong:

http://www.bradaigh.nl/Maart%2008,%20overige_files/SP_A1322.jpg

5:58 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage