Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, oktober 29, 2006

Smeerpoets

Ik heb ooit een mevrouw ontmoet met een appaloosa die op commando kon plassen. Zij floot en dan ging hij ergens achter een boom staan om te plassen. Netjes hè...
Zondag is de rustdag. Dan is het dus een drukke boel op stal. Alle service die wij dagelijks genieten wordt dan even opgeschort. Henk heeft dan weekeinde, en gelijk heeft hij want hij werkt zich het schompes. Op zondag is het dus druk op stal want dan moeten we zelf onze stallen schoonmaken, buiten en binnen zetten.
Bij het schoonmaken van de stal wil ik het liefst een laag oud stro laten liggen als bodem met daarop nieuw schoon stro. Maar het lukt voor geen meter. Ik heb een ongelofelijke viespeuk als paard. Of zijn productie van poep en pies ligt erg hoog of hij staat het de hele dag op te houden om dat allemaal in zijn stro te kunnen smeren. Hoe dat “smeren” in zijn werk gaat weet ik niet precies. Hij heeft natuurlijk best wel eens een poepkont, flank of wang. Maar niet zo hevig dat de stal er uit kan komen te zien als een herentoilet in een horeca omgeving na een festival. En stinken...
Daarnaast heeft hij de gewoonte alle enigszins niet zo heel erg vieze strosprieten op te eten. Ik wil dus ook niet te dik opstrooien, dan moet hij zoveel eten van zichzelf. Waar je dus weer poep van krijgt.
Houd het dan nooit op? Nee het houd nooit op.
Ik moet nodig die mevrouw eens opzoeken om te vragen hoe ze haar appie dat nou geleerd heeft. Dan ga ik Ocho leren zich alleen nog maar buiten te ontlasten!
Keep dreaming girl

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage