Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, oktober 28, 2006

Ware liefde


Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel en dat kan heerlijk ontspannend zijn.

Julia was er vandaag, ze werd gemist dus dat was fijn. Juul is al jaren mijn “bijrijdster”. Bijrijdster tussen aanhalingstekens want zij rijdt veel beter dan ik. Ik heb geboft met haar.
Hoe komt het toch dat het fenomeen bijrijder zo moeilijk is? Ik geloof dat het veel met jaloezie te maken heeft. Als je een bijrijder hebt die beter kan rijden dan jij dan is dat soms moeilijk te verkroppen. Jouw paard loopt bij een ander beter dan bij jou. Ik heb daar gelukkig nooit last van gehad. Ik heb alleen maar veel geleerd van Julia.
Dan is er ook nog de klasse bijrijders die steeds minder komen en vooral ontbreken als het weer slechter wordt. Daar kun je dus niet op bouwen. En de categorie pennymeisjes. Dit is een aparte klasse;
• Meisjes die zielige paardjuhs willen redden.
• De held zijn in hun eigen fantasieën.
• Een voorliefde hebben voor overtollige kledingstukken voor hun pony in bij elkaar passende kleuren.
• Hevig verlangen naar een eigen verzorgpony.
• Geheel ingevoerd zijn in de geheimen van de sms-taal
• Eindeloos rondhangen in maneges
• Met cap en zweep stiekum paardje spelen op hun fiets
• Niet ouder zijn dan 16

Er is maar een dingetje, Juul blijft mijn bijrijder ook al is er niets te berijden.... Lief he...

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Bloooooss! Mrie, je bent een schat. Dikke kus van Juultje

4:56 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage