Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, oktober 31, 2006

Vragen

Succesje: Ocho plaste na de wandeling op de poetsplaats. Ik heb hem uitbundig geprezen. Klik klik..

Tijdens de wandeling door de kampina raakte ik met paard en hond verzeild in een groep dames van nog net niet de middelbare leeftijd. Ongeveer net zo oud als ik dus. Wat voor paard dit is? Waarom heeft hij vlekken en waarom ik er niet opzit?
Ocho is nog een grote baby en heeft nog niet eens zijn volledige staart. Hij is nog overbouwd en moet duidelijk nog een stukkie groeien. Maar dat wisten de dames natuurlijk niet. Ze vroegen honderduit. Het moet er voor de oude man met fiets die ons probeerde te passeren best raar uitgezien hebben. Een groep kwetterende vrouwen, met paard en hond aan de wandel.

Ik maak gebruik van allerlei kleine paden waar je als ruiter niet mag komen. Ocho wurmt zich braaf door de smalle hekjes die moeten voorkomen dat ruiters van die in of uitgang gebruik maken.
Vraagje, moet je als wandelaar met paard nou van de ruiterpaden gebruik maken of mag je vrijelijk rond bewegen? Wat vinden julie?

5 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

gewoon vrij rond lopen!!
je zit er toch niet op!!
xxxx loya

8:26 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

uuhhhmm lijkt mij dat je van de ruiterpaden gebruik moet maken, weet t natuurlijk niet zeker, maar lijkt me vrij logisch......toch??
dees ;-)

11:28 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Gewoon doen wat je niet laten kan... of dat nou mag of niet :-)

12:42 a.m.  
Blogger Mrie zei...

Tja het punt is een beetje dat ruiterpaden op de conditie en snelheid vaneen paard zijn afgesteld. En die heb ik dus niet. Het worden dan wel heel lange wandelingen.

10:03 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Niet teveel nadenken...gewoon je gevoel volgen. Doe ik ook altijd. Ik heb nog nooit op ruiterpaddingen gelet. En ik rijd toch al zo'n slordige 32 jaar..oeps..oud!! Hahaha..X

10:37 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage