Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, februari 10, 2007

Gemiste kans

Uit een dorp in de buurt van Eindhoven is Mart komen rijden. Mart is net als ik lid van de vereniging van recreatie ruiters en ik mag hem erg graag. Ik had hem geattendeerd op het raadsel. Mart heeft dus de blog en zijn mail helemaal uit geplozen. Gapte een appeltje van de fruitmand en reed naar... Boxtel! Waar hij dit appeltje dus niet aan de jarige kon overhandigen.
Aangezien ik met de visite bij Ocho eens even flink mijn nieuwe telefoon/camera uitgeprobeerd had was de batterij er mee opgehouden en heeft Mart niet kunnen bellen waar we nou zaten. Dat was nou heel jammer.
Daarnet vond ik dus een mailtje van Mart over zijn avontuur vandaag, wat had ik hem graag even gezien en aan Ocho voorgesteld maar dat komt zeker nog wel.

Hij had nog wel een appeltje voor de terugweg...

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage