Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

dinsdag, februari 06, 2007

Held op sokken

Een van de verschijnselen van de mijten is nog steeds niet over. Ocho heeft zeer gevoelige onderbenen (achter) waar nog allerlei korstjes op zitten. Als die korstjes er af gaan dan zie je zijn roze huidje. Het is gevoelig en een klein beetje opgezet.
Ooit lang geleden had mijn moeder ook last van opgezette, gevoelige benen, dat kwam van de spataderen. Met het oog op Ocho heb ik haar eens gevraagd wat zij hieraan gedaan heeft. Zij kreeg toen een paar dikke, vasculair verantwoorde elastiekenkousen. En ik zie nog voor me hoe zij die dingen zuchtend en steunend over haar benen aan het sjorren was. Het waren krengen en mam werd er niet gelukkig van en lopen kon ze ook niet meer.
Aangezien er hopeloos veel paarden rondlopen met soortgelijke toestanden (bandages) heb ik maar eens aan Otch voorgesteld wat hij er van zou vinden.
Hij vond het wel wat. Maar ik zie mij al zuchtend en steunend die dingen aanwringen bij een paard. Kun je het je trouwens voorstellen.....

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik, werkend in de thuiszorg wel ja! Steunkousen ook wel genoemd...krengen zijn het ja... Ik zie het inderdaad al voor me ja, Mrie steunend en kreunend onder Ocho..ach ende wee..! X

8:28 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage