Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

vrijdag, februari 09, 2007

Mis


Dat is nou een van de mindere kanten van mijzelf vind ik. Ik plan van alles maar vergeet voor te bereiden. En nu is het al zover. Morgen is zijn verjaardag. Wat zal ik eens voor hem verzinnen....
Ik weet het niet
Ik ben leeg, en zonder inspiratie. Ik mis zelfs het lezen van mijn eigen blog.
Het modderige sombere druilweer ben ik meer dan zat. Ik wil naar buiten en ik wil Ocho buiten in de wei.
Ik loop geloof ik te mopperen en te klagen.
Het moet wel helemaal mis met mij zijn, en mopperen en klagen en geen inspiratie.
Ocho en ik knuffelen er veel en we wandelen ook erg lekker. Er gebeurt niet zo veel nu maar dat komt vast wel weer goed op een dag.

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage