Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zaterdag, november 24, 2007

Crop

Ik rommel wat aan met de afbeeldingen die ik hier op de site plaats. De camera waarmee ik foto’s maak was vier jaar geleden top of the bill, maar dat is hij nu natuurlijk niet meer. De ontwikkelingen gaan snel en het ding wordt ouder. Toch zou ik niet van hem willen scheiden. Het is een handzaam ding wat een beetje zoom heeft en weinig vertraging op de sluiter. Meestal haal ik de foto's even door photoshop heen. De bewerkingen die ik doe zijn simpel want een genie ben ik er niet in. Mijn meest gebruikte tool is de croptool. Daarmee maak ik uitsnedes uit de foto’s die ik gemaakt heb, zodat ik de compositie iets aan kan scherpen. Want daar is mijn toestel niet zo heel goed in.
De baas van de papowny vroeg me van de week of ik eens een fotoserie van haar en haar papowny wil maken. Ik voel mij zeer gevleid. De meneer met de dure camera kreeg spontaan een uitdrukking van lichte verbijstering op zijn gezicht. Niet dat hij mij deze uitdaging niet gunt. Hij voelde zich misschien een beetje afgetroefd door een klein zakcameraatje. Die fotosessie moet even wachten, mijn man heeft een klein beetje aan de programmatuur gerommeld, hij heeft per ongeluk heel photoshop gecropt. En dan kan ik niet doen alsof ik zo'n goede fotograaf ben.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

met de prachtige foto die ik al van je gekregen heb kan ik even vooruit, dus ik wacht wel........

8:14 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage