Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

maandag, november 26, 2007

Kledder

Ocho is al een poosje van slag, het lijkt wel alsof hij vergeten is wat hij allemaal geleerd heeft. Om de boel niet te frustreren besloot ik vandaag weer eens lekker met hem en Diefke het bos in te gaan. Het was erg fris en ik was weer eens vergeten handschoenen aan te doen.
Het was zacht, nat en glibberig en ik stak mijn hand er midden in. Het zou aangenaam zijn geweest als het ook warm was, maar het was dus ijskoud... Ik geloof dat ik wit weg trok bij dit gevoel, vooral omdat ik het totaal niet thuis kon brengen. Getverde vieze kledder. Zeer onaangenaam verrast. Ik moet ook mijn handen niet in mijn zakken steken als ik daar een vergeten banaan in heb zitten. Hoewel dat dus de kern van iets vergeten zijn is; Je weet niet meer dat je daar een banaan vergeten bent. Ocho vond de kledder overigens nog steeds lekker.

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Getverdegetverdegetver. Maar weer wat geleerd; dat paarden bananen lusten, dat wist ik niet!

1:40 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage