Calle Ocho

Vrouw en paard benoemen

Naam:
Locatie: Netherlands

zondag, november 25, 2007

Ziende blind

Zonder dat ik het merkte was het er in geslopen als een vals en geniepig virus. Ik werd er niet ziek van hoor... nee eigenlijk moet het al lang aan de gang geweest zijn voordat ik het doorhad. En dan denk je nog dat je je aanstelt. De wereld veranderd er niet door, zo geniepig is het en pas toen ik ontdekt had ging er een wereld voor me open. Het scheelt bijna niks en toch is de hele omgeving anders. En ik geniet nu ook van steeds er even boven over kijken en dan weer door het glas... Ik zie alle blaadjes weer, en de grasspieten, de kentekens van passerende auto's, de ondertiteling op tv.
Wat een verschil, Mrie met een bril.

10 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Welkom, Mrie, in het land van de "Four Eyes". Ik heb al jaren een bril voor veraf, dus in de auto ben ik altijd bebrild. Soms hoor ik wel eens mensen, die mij al jaren kennen, zeggen : heb jij een bril ?

7:09 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Heb jij een bril?

Ha ha.

Maar hij staat je leuk hoor. Ben benieuwd naar het totaalplaatje!

Yvie

9:55 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

staat je goed hoor, maar misschien zijn lenzen ook wel makkelijk als je wilt gaan buitenrijden. Mijn brillen sneuvelden regelmatig bij het rijden, maar daar kom je zelf ook nog wel achter

11:23 a.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Staat je goed die bril Mrie !
Erg Wijs en modern !

5:58 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Fraai montuurtje!
't wordt wel weer hoog tijd dat ik je live zie, zodat ik je nog herken ;)

X
Claudia

8:20 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Heb ik je vandaag verdorie nog niet met bril gezien!

Yvie

9:03 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Spannend hoor, lekker streng. Wel een beetje een snel brilletje vind ik. Leuke kleur. En je ziet nu ook beter las ik. Hoor je nu ook beter? En is ie verzekerd tegen het van de knol vallen? Zoals je regelmatig doet. Eigenlijk allemaal pluspunten. Dus ophouden die verrenkijker. Liefs Ernst

10:24 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Lijk je nu op een schooljuffrouw ?

9:34 p.m.  
Blogger Mrie zei...

@michel: Als jij het wilt...

6:46 p.m.  
Anonymous Anoniem zei...

Spank me baby!! Hahahaha..

6:28 p.m.  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage